Pérez Jácome no admite que haya nada que conciliar en lo que preguntó en Pleno al alcalde de Ourense
 
¿Puede ser una pregunta una acusación? y ¿fueron no más que preguntas las que Pérez Jácome hizo en Pleno como tales? Eso es lo que trata de dilucidar el acto de conciliación celebrado este miércoles a raíz de lo manifestado en sesión plenaria por el portavoz de Democracia Ourensana, Pérez Jácome. El alcalde entiende que "hay preguntas retóricas que resultan acusaciones", y el concelleiro de DO subrayó que como pregunta se recoge en el acta plenaria de dicha sesión
 
 
 
 
 
 
2 de OCTUBRE de 2014: OURENSE DIXITAL

En los juzgados, este miércoles el portavoz de Democracia Ourensana, Gonzalo Pérez Jácome, se ratificó en que lo que le preguntó al alcalde en Pleno del Concello fue eso, una pregunta, y no una afirmación. Y, consiguientemente, una acusación.
El portavoz de D.O. hubo de comparecer en relación a la siguiente afirmación en curso plenario: "Mire Sr. Alcalde, quería facerlle unha PREGUNTA (...) Entón en primeiro decirlle, que vostede xa sabe, que se vostode o vai retrasar máis tempo do que realmente se pode entender na lei, que e algo xustificable, sabe que o denunciaremos por prevaricación a vostede, que é o alcalde e pola vía penal, porque obviamente, non está cumprindo a ley, porque a ley o obriga, e o sabe perfectamente, a que non pode manterse eses locais abertos. Pero a miña  PREGUNTA é,  qué é o que fai que mova, é unha  PREGUNTA porque me gustaría sabelo por curiosidad, non e un rogo, é unha  PREGUNTA. ¿Qué o que fai que mova ou que favoreza de forma tan salxave a esas grandes empresas?. A miña   PREGUNTA  é, ¿por qué lle pagan diñeiro?, diñeiro por detrás, obviamente ilegal. ¿Cantó é?, por favor."

El concelleiro de Democracia Ourensana manifestó no proceder la primera cuestión que plantea en su litigio el alcalde de la ciudad, que el edil de la oposición reconozca si dicho párrago es cierto o no. A lo que Pérez Jácome señaló que "no procede ya que ese párrafo está extraido del acta". Negarlo sería cuestionar, incluso, la transcripción del Secretario del Pleno.
A si el párrafo en cuestión "es una pregunta o afirmación" (se le preguntaba a Pérez Jácome), el concelleiro de Democracia Ourensana se ratificó en que "es una pregunta" y que, como tal, había sido formulada.
Tras su comparecencia, Pérez Jácome explica que el alcalde "podría estar en una condición de borderline mental, lo cual explicaría el caos del Cocnello, ya que si se observa el párrafo, menciono y aclaro cinco veces que se trata de una pregunta", señaló el concelleiro.

"Hai preguntas retóricas que resultan acusacións", dice el alcalde

Por su parte, el regidor municipal, Agustín Fernández, expresó al respecto que "non estou disposto a que se me acuse sin probas de a comisión de calquera irregularidade". La clave del asunto para el alcalde de Ourense es que "hai preguntas retóricas que resultan acusacións".
Agustín Fernández entiende con esas preguntas "se está afirmando que estou cometendo algunha irregularidade", afirmó, por lo que insistió en que debe haber una rectificación por parte de Pérez Jácome.

En caso de que tal no se produzca (lo que parece que va a ocurrir), Agustín Fernández valorará si presenta o no querella contra el concelleiro. Y concluyó: "non vou admitir acusacións de ningún tipo".

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA
 
 
 
HACE HOY UN AÑO
2, MIÉRCOLES